خرید بک لینک

خرید بک لینک

بک لینک های دائمی و طبیعی

اگر شما بتوانید در موتور جستجو گوگل رتبه خوبی را بدست آورید و از سایت‌های رقیب بالاتر باشید، یعنی توانسته‌اید درآمد و سود بسیار خوبی را بدست آورید.یکی از این راه ها گرفتن بک لینک می باشد یکی از خدمات اصلی ما لینک سازی به صورت طبیعی می باشد.

در همین ابتدا باید بدانید که سایت‌های بسیاری در حوزه کسب‌و‌کار شما فعالیت می‌کنند و محتوایی مشابه شما را می‌نویسند، بنابراین اگر از تکنیک‌های رشد و پیشرفت سایت خود غافل شوید، حتما از سایر رقبای خود عقب می‌مانید. اگر برای تولید محتوا سایت خود تلاش می‌کنید اما تا امروز نتوانستید رتبه آن را در گوگل بهتر کنید، با ما همراه باشید تا بگوییم چرا باید خرید بک لینک را انتخاب کنید.

زمانی که سایت‌های دیگر به محتوای سایت شما لینک داده باشند، یعنی شما بک لینک دریافت کرده‌اید و این موضوع به گوگل نشان می‌دهد که محتوا و اطلاعات سایت شما قابل اعتماد و محبوب است. در نتیجه سایت شما در سرچ گوگل رتبه بالاتری را بدست می‌آورد.

چرا باید بک لینک داشته باشید؟

همانطور که گفته شد در حقیقت بک لینک به موتورهای جستجو مانند گوگل اعلام می‌کند که کدام محتوا و چه صفحه‌ای و چه کلماتی از سایت شما برای مخاطب‌های دیگر جذاب و مفید بوده است. بنابراین اگر می‌خواهید محتوای شما دیده شود و رتبه بالایی را در گوگل بدست آورد، باید از سایت‌های دیگر بک لینک داشته باشید.

همچنین این موضوع که کدام کلمات بک لینک دریافت کرده‌اند، بسیار اهمیت دارد؛ زیرا موتورهای جستجو سایت شما را با بک لینک و کلمات کلیدی می‌شناسند و با توجه به این موضوع سایت شما را به مخاطب نشان می‌دهند. بنابراین علاوه‌بر اینکه دریافت بک لینک اهمیت دارد، خرید اصولی و درست آن نیز اهمیت دارد.

آیا خرید بک لینک تاثیرات مثبتی برای سایت دارد؟

اگر این سوال در ذهن شما نیز وجود دارد، باید گفت بله خرید پکیج بک لینک می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی برای رشد سایت شما داشته باشد. اما باید این موضوع را درنظر بگیرید که سایتی که از آن بک لینک را خریداری می‌کنید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

سایتی که انتخاب می‌کنید باید لینک‌های مرتبط با موضوع سایت شما داشته باشد تا بتواند برای پیشرفت سایت تاثیرگذار و مفید باشد. بنابراین اینکه شما صرفا بک لینک سفارش دهید، نمی‌تواند رتبه سایت و ترافیک آن را افزایش دهد، بلکه باید بک لینک موثر و باکیفیت تهیه کنید که با خرید از یک سایت معتبر به راحتی می‌توانید این تاثیر و رشد مثبت را بدست آورید.

خرید پکیج بک لینک چه مزیتی دارد؟

اگر خرید بک لینک به درستی انجام شود و شما بتوانید بک لینک‌های قدرتمند و مفیدی دریافت کنید، به مرور زمان موتورهای جستجو به سایت شما رتبه خوبی خواهند داد. پیدا کردن و دریافت بک لینک کار ساده‌ای نیست و به همین دلیل اگر یک پکیج حرفه‌ای و معتبر سفارش دهید، می‌توانید مسیر محبوب کردن سایت خود را کوتاه‌تر کنید. برای اینکه بدانید داشتن بک لینک قابل اعتماد چقدر اهمیت دارد، در ادامه تعدادی از مزایای آن نوشته شده است:

  • دریافت بک لینک از سایت‌های معتبر باعث می‌شود که سایت شما نیز اعتبار پیدا کند. این بک لینک‌ها باعث می‌شود که مخاطب به محتوای شما اعتماد کند و تعداد افراد بیشتری مطالب شما را مفید دانسته و درنتیجه شما در موتورهای جستجو محبوب‌تر خواهید شد. بنابراین فراموش نکنید که خرید پکیج بک لینک می‌تواند چه تاثیراتی بر سئو سایت داشته باشد.
  • اگر خرید بک لینک به صورت هدفمند انجام شود، شما می‌توانید ترافیک بسیار خوب و تاثیرگذاری نیز از مخاطب‌های سایت‌های معتبر و مشهور داشته باشید. بنابراین بک لینک‌ها به شما کمک خواهند کرد تا مخاطب‌های بیشتری به صفحات سایت شما مراجعه کرده و درنتیجه ورودی سایت نیز افزایش یابد.
  • دنیای اینترنت و مطالب آن به صورت مرتب تغییر می‌کند و بنابراین شما باید تلاش کنید تا ترافیک سایت خود را در سال‌های آینده نیز در موقعیت خوبی نگه دارید. یکی از راه‌های قابل اعتماد این است که بتوانید لینک‌هایی از سایت‌های باکیفیت دیگر دریافت کنید.
  • از دیگر مزیت‌هایی که می‌توان برای خرید پکیج بک لینک درنظر گرفت، آشنا شدن مخاطب و مشتری‌های بیشتری با کسب و کار شما است. مخاطب بعد از خواندن مطلب مرتبط در سایت دیگر و سپس وارد شدن به لینک سایت شما اگر محتوا را دوست داشته باشد، ممکن است شما در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده و برای انجام پروژه‌های گوناگون نیز به شما مراجعه کند. بنابراین بک لینک موثر می‌تواند درآمد شرکت را نیز افزایش دهد.
  • بک لینک باعث می‌شود که نام شرکت و کسب و کار شما به عنوان یک برند تجاری معتبر شناخته شود. ممکن است برخی از افراد همان موقع لینک سایت شما را باز نکنند، اما نام سایت و شرکت را به ذهن می‌سپارند تا در آینده برای کسب اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند.

چرا باید برای خرید بک لینک به ما مراجعه کنید؟

برای اینکه بک لینک برای سایت شما تاثیرگذار و مفید باشد، سعی کرده‌ایم که با رعایت نکاتی که نوشته شده است به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنیم:

  • سایت‌هایی که برای بک لینک انتخاب می‌شوند، موضوع مشابه و مرتبط با سایت شما خواهند داشت.
  • سعی ما این است که لینک‌های معتبری برای سایت شما ساخته ‌شود و مخاطب واقعی بر روی آن‌ها کلیک کند تا شما بتوانید تعداد کلیک و ورود به سایت خود را افزایش دهید و درنتیجه موتور جستجو گوگل نیز به شما اعتبار خواهد داد.
  • ما سعی می‌کنیم که بک لینک‌های قوی برای سایت شما دریافت کنیم تا مفید بودن سایت شما برای گوگل اثبات شود.
  • در هنگام بک لینک به وزن لینک‌ها در سایت‌های دیگر و متنوع بودن کلمات لینک‌ساز در سایت شما توجه خواهیم کرد.

بهترین زمان برای سفارش بک لینک

اگر می‌خواهید شرایط سایت خود را بهبود ببخشید، باید بدانید که چه زمانی اقدام به خرید بک لینک کنید. بنابراین باید پیش از خرید، کیفیت محتوای سایت خود را افزایش دهید و آن را از یک سایت با مطالبی ضعیف و سئو نشده به سایتی قوی و آماده رقابت با سایر کسب و کارها تبدیل کنید.

همچنین اگر می‌خواهید بعد از دریافت بک لینک نتیجه بهتر و سریع‌تری را شاهد باشید، سایت شما باید کمی ترافیک و اعتبار در موتورهای جستجو داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای دچار جریمه گوگل نشوید، بک لینک را برای سایت‌های جدید و نوپا و سئو نشده امتحان نکنید. در آخر فراموش نکنید که بک لینک می‌تواند گزینه خوبی برای سایت‌هایی باشد که مدتی فعالیت خود را به صورت قدرتمند شروع کرده‌اند؛ بنابراین تا دیر نشده است، شما نیز سایت خود را معتبر کنید.

دریافت بک لینک چه مدتی بعد از خرید نتیجه خواهد داد؟

به صورت کلی نمی‌توان زمان مشخصی را برای مشاهده نتیجه تاثیر بک لینک در همه سایت‌ها بیان کرد، اما  به صورت حدودی تا سه ماه بعد از خرید بک لینک می‌توانید تاثیرات مثبت آن را بر افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو مشاهده کنید. می‌توان مسیر تاثیر بک لینک بر روی سایت را در سه مرحله ایندکس، تغییر رتبه و نتیجه نهایی درنظر گرفت. بنابراین ابتدا گوگل، سایت لینک‌دهنده را شناسایی می‌کند و سپس ایندکس صورت می‌گیرد. بعد از این مرحله رتبه شما براساس اعتبار لینک تغییر خواهد کرد و در مرحله آخر اگر تمام نکات کلیدی و مهم در هنگام بک لینک رعایت شده باشد، اعتبار و رتبه شما به صورت پایدار باقی خواهد ماند. به همین دلیل نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای رسیدن به پایداری رتبه سایت مشخص کنیم.

بعد از خرید بک لینک می‌توانید انجام دهید

اگر تصمیم گرفته‌اید که بک لینک‌های باکیفیت و اصولی برای سایت خود تهیه کنید، می‌توانید بعد از خرید آن و برای افزایش تاثیر بیشتر بر روی رتبه سایت خود، شما نیز به برای آن سایت بک لینک بسازید. حتی می‌توانید صفحاتی که به سایت شما لینک داده‌اند را در صفحات اجتماعی یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. از دیگر راه‌هایی که می‌توانید برای تاثیرگذاری بیشتر انجام دهید، کلیک کردن با آیدی‌های مختلف بر روی لینک خود در سایت‌های دیگر است و یا از دوستان و آشنایان بخواهید که این کار را انجام دهند. همچنین بهتر است که بک لینک را در تعداد بالا و به صورت انبوه خریداری نکنید و به مرور زمان از این امکان استفاده کنید تا گوگل سایت شما را غیرطبیعی درنظر نگیرد.

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند سایت شما در چه موضوعی فعالیت می‌کند، زیرا کسب و کار شما برای دیده شدن و افزایش مخاطب و درنتیجه بالا رفتن درآمد به بک لینک نیاز دارد. بک لینک اگر به صورت هدفمند و درست انجام شود، باعث بالا رفتن اعتبار سایت شما خواهد شد.

بنابراین باید خرید بک لینک را از سایت‌های معتبر انجام دهید تا لینک‌های اصولی و مجاز دریافت کنید و درنتیجه ورودی سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. البته فراموش نکنید که علاوه بر دریافت بک لینک، شما باید بر روی کیفیت محتوا و سئو سایت نیز تلاش کنید. به عنوان مثال سعی کنید که فقط بر روی یک یا دو کلمه کلیدی بر روی سایت تمرکز نکنید و واژگان و ترکیبات مفهومی و مرتبط بیشتری را برای لینک‌سازی درنظر بگیرید و بک لینک‌های متفاوتی برای سایت خود سفارش دهید.