خرید پکیج آموزش فتوشاپ

خرید پکیج آموزش فتوشاپ

متفاوت یاد بگیرید

ما آموزش جامع و پروژه محور برای شما آماده کرده ایم. بعد از یادگیری کامل این دوره شما می توانید به عنوان یک فتوشاپ کار وارد بازار کار شوید. شما بعد از اتمام این دوره خواهید توانست انواع کاتالوگ ، کارت ویزیت ، برشور ، بنر ، و سایر طرح های دو بعدی و همچنین عکس های متحرک gif را با استفاده فتوشاپ طراحی و پیاده سازی کنید.

خرید پکیج آموزش فتوشاپ برای برنامه‌هایی چون adobe photoshop  کاری ساده و به صرفه است.  حتی با این وجود که شرکت adobe  هر یک یا دو سال یک بار برنامه‌های خود را به روز رسانی کرده و آپشن‌های جدید و متفاوتی را به آن‌ها اضافه می‌کند ولی باز هم برنامه نسبتاً یکسان باقی می‌ماند. به همین خاطر اگر تنها استفاده شما از اپلیکیشن‌های مرتبط با فتوشاپ و ویرایش‌های عکس و ویدئو، ویرایش اولیه تصویر است، می‌توانید تنها یک بار پکیج‌های آموزشی را در این زمینه خریداری کرده و سال‌ها بدون نیاز به ارتقاء و یا خرید مجدد پکیج‌های جدید، به کار خود ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکات مهمی که لازم است، برای خرید این دست پکیج‌های آموزشی به آن‌ها توجه داشته باشید را ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

چه نکاتی را لازم است برای خرید پکیج آموزش فتوشاپ بدانیم؟

خرید پکیج‌های آموزشی در هر زمینه‌ای احتیاج به دانستن نکاتی جهت افزایش بازدهی و استفاده حداکثری از محتواهای آموزشی را دارد. پکیج‌های آموزش فتوشاپ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین خاطر اگر قصد خرید این بسته‌های آموزشی را دارید، لازم است حتما اطلاعات خود را در زمینه فتوشاپ و نیازهای حداقلی آن به روز کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با چند نکته مهم و مورد نیاز برای خرید بسته‌های آموزشی برنامه فتوشاپ آشنا کنیم.

مشخص کنید که تا چه اندازه قرار است از برنامه‌های زیر شاخه فتوشاپ استفاده کنید:

همانطور که می‌دانید، برنامه فتوشاپ یک برنامه بسیار گسترده و جامع در زمینه ویرایش و تولید محتواهای تصویری است. شما با این برنامه می‌توانید از کارهای ساده و پیش پا افتاده‌ای چون ادیت عکس‌ها، تغییر رنگ، کات کردن و… تا کارهای پیشرفته‌ای چون تولید پوستر، فتومونتاژ، روتوش تصاویر و… را انجام دهید. قطعا افراد مختلف با سطح‌ها و مشاغل مختلف انتظارات متنوعی از این برنامه دارند و لازم نیست که تمامی این آیکون‌ها و آپشن‌ها را آموزش دیده باشند.

به همین خاطر لازم است که قبل از خرید پکیج‌های آموزشی فتوشاپ برای خود مشخص کنید که تا چه اندازه قرار است از این برنامه استفاده کنید. عموما این بسته‌های آموزشی در دو سطح مبتدی و پیشرفته به فروش می‌رسد. اگرشما تنها قصد دارید چند ادیت ساده و پیش پا افتاده را با این برنامه اجرا کنید، قطعا احتیاجی به خرید بسته‌های پیشرفته و حرفه‌ای نخواهید داشت. اما اگر قرار است پروژه‌های سنگین و حرفه‌ای را ساپورت کنید، حتما در رابطه با خرید پکیج آموزش فتوشاپ پیشرفته فکر بکنید.

سطح اطلاعات و توانایی‌های خود را در زمینه فتوشاپ و ادیت عکس بسنجید:

قبل از خرید بسته‌های آموزشی لازم است شما بدانید که تا چه اندازه با زمینه‌های ادیت تصاویر آشنا هستید. لازمه این کار مشورت با چند فرد آگاه و حرفه‌ای در این زمینه است. اگر اطلاعات اولیه در رابطه با نحوه ادیت کردن تصاویر را دارید، بهتر است به دنبال سطح‌های بالاتری از یادگیری این برنامه باشید. اما اگر هیچ اطلاعاتی در رابطه با برنامه فتوشاپ، ادیت تصاویر، نحوه استفاده و نصب برنامه و… ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مطالب پایه‌ای و ساده آموزش خود را شروع کنید‌.

فراموش نکنید که اگر شما قصد دارید در هر هنر و فعالیتی حرفه‌ای باشید، باید اول از همه اطلاعات عمومی خود را در آن زمینه تقویت کنید. بعد از این که پایه شما در این هنر تقویت شد، می‌توانید به سراغ سطح‌های حرفه‌ای و بالاتر رفته و آموزش‌های مرتبط را دریافت نمایید.

خرید پکیج آموزش فتوشاپ: در رابطه با نوع پکیج مورد نظر خود تحقیق کنید

برنامه‌های مختلفی در رابطه با ویرایش و ادیت عکس موجود هستند که اصول استفاده از هر کدام نیازمند دانستن ترفندها و آموزش‌های مرتبط است. برای مثال دو برنامه ادوبی فتوشاپ و ادوبی لایت روم از معروف‌ترین و پرکاربردترین برنامه‌های موجود در این زمینه‌ها هستند. قبل از اینکه به خرید پکیج آموزش فتوشاپ فکر کنید، اول از همه باید توجه داشته باشید که متناسب با نحوه فعالیت و نوع پروژه‌های شما، کدام یک از برنامه‌ها برای شما مناسب‌تر است.

در رابطه با تیم آموزش دهنده به طور کامل تحقیق کنید:

آموزش‌های ویدئویی و به اصطلاح مجازی از حساسیت زیادی برخوردار هستند. به همین خاطر اگر تمایل به خرید این بسته‌های آموزشی دارید، لازم است که در ابتدا یک تیم آموزشی خوب و مناسب سطح خود را انتخاب کنید. در حال حاضر موسسه‌های مختلفی اقدام به تولید این محتواهای آموزشی کرده‌اند ولی قطعا تمامی این محتواها کامل و مناسب نخواهد بود‌. به همین خاطر توصیه ما استفاده از پکیج‌های آموزشی است که سابقا امتحان خود را پس داده‌اند و از کیفیت و مناسب بودن آن‌ها اطمینان خاطر دارید.

به دنبال یک موسسه آموزشی معتبر باشید:

از آخرین مواردی که باید در خرید پکیج آموزش فتوشاپ به آن اشاره کنیم، انتخاب یک موسسه معتبر است. بسیاری از موسسات در قبال محتواهای خود تعهدی نداده و کیفیت و یادگیری دانشجویان را تضمین نمی‌کنند. بنابراین اگر شما به دنبال یک آموزش خوب و حرفه‌ای هستید که به طور کارآمدی تاثیر گذار باشد، لازم است که یک تیم آموزشی قوی و معتبر را که دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه آموزش‌های ویدئویی و مجازی هستند، برگزینید.

ویژگی‌های یک بسته آموزشی مناسب

حال که اطلاعات کاملی در رابطه با لازمه و پیش نیازهای مرتبط با آموزش فتوشاپ آشنا شده‌اید، بهتر است بدانید که یک پکیج مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا بتواند کیفیت و بازخورد مناسبی در کارآموزان ایجاد نماید.

  • پشتیبانی پس از آموزش: یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن دقت شود، پشتیبانی موسسه پس از استفاده از پکیج‌های آموزشی است، چرا که پس از استفاده از بسته آموزشی قطعا برای شما سوالاتی ایجاد می‌شود که لازم است با یک کارشناس خبره و حرفه‌ای در میان گذاشته شود.
  • پروژه محور بودن پکیج‌های آموزشی: این مورد یکی از جدیدترین و مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. اگر می‌خواهید بازده مناسبی از این آموزش داشته باشید و بتوانید به راحتی وارد بازارکار شوید، لازم است که یک پکیج مناسب و پروژه محور را انتخاب نمایید.
  • امکان برگزاری جلسات حضوری: پس از اینکه آموزش شما به طور کامل به اتمام رسید، یک یا دو جلسه جهت جمع بندی و یا رفع اشکال برای شما برگزار می‌شود.
  • اساتید و کادر مجرب: به شما پیشنهاد می‌کنیم، موسسه‌ای را انتخاب کنید که از اساتید مجرب و کار بلد برای آموزش به دانشجویان خود استفاده کند.
  • به روز رسانی متعدد فایل‌های آموزشی: این مورد نیز یکی دیگر از ویژگی‌های یک پکیج خوب و مناسب است. با این آپشن شما تنها یک بار پکیج آموزشی را خریداری می‌کنید ولی در ادامه می‌توانید تمام آپشن‌ها و مواردی که پس از مدتی به پکیج اضافه می‌شود را دریافت نمایید.

پکیج‌های آموزشی ما از تمامی ویژگی‌های مذکور برخوردار بوده و با تهیه آنها قارد به یادگیری فتوشاپ به روش صحیح و کاملا اصولی خواهید بود. پس وقت را از دست ندهید و همین حالا سفارش دهید.