ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

ناب دیزاین وبلاگ 29 آوریل 2021
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

نحوه انجام مشاغل و نحوه ارتباط ما با مشتریان دائماً در حال تغییر است . یک دهه پیش ، مردم جلسات حضوری خود را در دفتر ترجیح می دادند. امروزه از طریق زوم به راحتی به مسائل جدی رسیدگی می شود. بیشتر مردم ارتباطات دیجیتالی را انتخاب می کنند با این حال ، این بدان معنا نیست که شرکت سنتی شما منقرض خواهد شد. هرکسی می تواند با دنیایی که همیشه در حال تغییر است سازگار شود. در این مقاله در مورد مهمترین روند بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2021 صحبت خواهیم کرد.

بازاریابی از طریق ایمیل زنده و موثر است. طبق گفته Litmus ، سال 2020 برای همه سال ایمیل بود ، 2021 فرقی نخواهد کرد. ارزش روز افزون بازاریابی از طریق ایمیل مشهود است. ایمیل یکی از معتبرترین کانال های ارتباطی است که همه قصد دارند از آن برای تبلیغ محصولات خود ، حمایت از مارک های خود ، برقراری ارتباط با بازار هدف استفاده کنند. بنابراین وقت آن فرا رسیده است که بر روی کمپین ها و استراتژی های بازاریابی ایمیل خود تمرکز کنید.

ایمیل مارکتینگ

روند بازاریابی از طریق ایمیل برای سال 2021

شخصی

درباره شخصی سازی مطالب زیادی گفته شده است. با این وجود ، چه بخواهیم و چه نخواهیم شخصی سازی رمز موفقیت است. این مسئله سال گذشته ضروری بود و برای سال بعدی مهمتر خواهد بود .

همانطور که Adam Q. Holden-Bache ، یكی از پیشروترین بازاریابان ایمیل ، معتقد است كه طی 10 سال ، نامه الكترونیكی با 100٪ پیام شخصی شده توسط هوش مصنوعی به طور كامل خودكار خواهد شد. در واقع  مطمئناً ما به سمت یک تجربه کاملاً شخصی پیش می رویم. اگرچه امروزه سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی گزینه معتبری نیستند اما شما هنوز هم می توانید با شخصی سازی دستی به نتایج بسیار شگفت انگیزی دست پیدا کنید. با استفاده از آمار ارائه شده توسط ESP خود ، می توانید به راحتی پاسخگوی نیازهای مشتری باشید و یک خبرنامه ایجاد کنید که نتیجه مستقیم رفتار ، سابقه ، تنظیمات و علایق مشترک باشد.

شخصی سازی کاری دشوار است. استفاده از نام مشتری در کپی و عنوان موضوع کافی نیست. به عنوان مثال ، ارکان اصلی شخصی سازی خوب عبارتند از:

  • تقسیم بندی درست
  • بهینه سازی زمان ارسال با توجه به الگوهای باز کاربر
  • بسته ای که به کاربر ارسال می کنید ، از محتوای پویا استفاده کنید
  • مطابقت فرکانس ایمیل با سطح تعامل
  • ایجاد ارتباط تجاری شخصی
  • ایجاد مقصدهای شخصی

اولویت قرار دادن مشتری و فکر کردن در مورد مشکلات آنها ، تاکتیکی است که هرگز شما را ناامید نمی کند. بسیاری از مارک ها از این تکنیک بهره مند می شوند ، و در مبارزات مختلف از آن بهره می برند.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل های بیشتر برای مشتری

طبق گفته های Experian ، ایمیل های تولد تقریباً 342٪ درآمد بیشتر از یک ایمیل تبلیغاتی معمولی دارند. این به این معنی است که ایمیل های قدردانی از مشتری ، از نرخ های بالایی برخوردار هستند که نقش مهمی در موفقیت مالی شرکت دارند.

در سال 2021 ، مشترکان بیش از هر زمان دیگری خواهان همدلی برند شما هستند.  COVID-19 نیاز به قرار دادن مشتریان در قلب استراتژی شما در همه سطوح را تسریع کرده است.

بنابراین ، ایمیل های قدردانی از مشتری فرصت کاملی برای شما برای ایجاد رابطه هر چه بهتر با مشتری هستند . آنها به برند شما در تقویت روابط ، اعتماد سازی ، ایجاد وفاداری و افزایش تعامل کمک خواهند کرد.

نکته مهم این است که ایمیل های قدردانی از مشتری از قبل به هر شکل و ابعادی ارائه می شود تا فرصت های مختلفی برای ارتباط با مشتری خود پیدا کنید ، از جمله:

  • ایمیل های تولد
  • ایمیل های سالگرد
  • ایمیل های مهم
  • ایمیل های پیشنهادی انحصاری
  • ایمیل های دسترسی زودهنگام
  • ایمیل های نامزدی

با این حال ، این همه ی ماجرا نیست. بیماری همه گیر مارک های تجاری را مجبور کرده است تا به راه حل های اصلی برسند ، زیرا زمان سخت نیاز به اقدامات جدی دارد. بنابراین ، مارک های معروف از قبل انواع دیگری از ایمیل های قدردانی مشتری ایجاد کرده اند.

به عنوان مثال ، ایمیلی از مک دونالد را در نظر بگیرید که تیم آن از Covid بهانه ای برای ارسال ایمیل های تجاری بیشتر در طول سال استفاده می کند. این ایمیل قدردانی مشتری که به خطوط مقدم و کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور اختصاص داده شده یک شاهکار واقعی است. از کارگران NHS تشکر می کند و همزمان تبلیغ ناهار رایگان به آنها می کند.

در سال 2021 ، همه انتظار دارند که مارک ها بیشتر به جامعه آگاهی داشته باشند. این باعث افزایش اعتماد و کسب امتیازات اضافی برای برند می شود.

تجربه موبایل

تجربه ضعیف تلفن همراه باعث می شود 52٪ از کاربران کمتر به یک شرکت متعهد شوند. اگر فکر می کنید تجربه در طراحی ایمیل داستان دیگری است کاملاً در اشتباه هستید. تجربه تلفن همراه به ویژه با رویکردهای طولانی و راه حل های خلاقانه در هر زمینه ای بسیار حیاتی است.

براساس گزارش KPI ولفگانگ دیجیتال ، مرور موبایل تقریباً 20٪ از مرور دسکتاپ پیشی گرفته است که این آمار بسیار چشمگیر است. علاوه بر این ، طبق گفته Litmus ، تلفن همراه نسبت به دسک تاپ یا تبلت از نرخ باز بالاتری برخوردار است.

بهینه سازی موبایل کار ساده ای نیست. این کار نیاز به طراحی و کدهای زیادی دارد. بنابراین جای تعجب نیست که طبق تحقیقات انجام شده توسط لیتموس ، یک یا دو هفته طول می کشد تا اکثر مارک ها یک خبرنامه ایمیل خوب ایجاد کنند. تصور کنید که در این مدت چه مقدار زمان و پول از دست می رود.

ایمیل مارکتینگ

در خانه بمانید

بسیاری از مردم هنوز در خانه کار می کنند. متأسفانه  با محدودیت هایی که به خاطر بیماری کوید19 وجود دارد ، آینده و زندگی ما در داخل خانه خواهد بود. با این حال ، این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم آن را به نفع خود تبدیل کنیم. در مورد بازاریابی از طریق ایمیل ، وقت آن است که فضای خبرنامه خود را راحت و دلپذیر کنیم زیرا این نوع محیط بیشترین جذابیت را برای مشتریان بالقوه دارد.

مارک های بزرگی قبلاً این کار را انجام داده اند. آنها کار خود را با فروشگاه های آنلاین آغاز کرده اند که محصولات خود را در مناظر خانگی ارائه می دهند.

فضای خانه ماندن تنها ترفندی نیست که می توانید این روزها با آن کار کنید تا با مشتری های خود دنج باشید. شما می توانید از تصاویری نزدیک به واقعیت استفاده کنید. وقتی نام تجاری خود را به عنوان شرکتی نشان می دهید که همیشه طرف مردم است ، به طور تصاعدی اعتماد و وفاداری را افزایش می دهید. در چنین شرایط نامشخصی ، همه ما به چیزی نیاز داریم که به آن اعتماد کنیم. اگر مارک شما شانه ای  برای گریه کردن باشد ، بدون شک برنده رقابت خواهید شد.

اتوماسیون

برای نزدیکتر شدن به الگوی بازاریابی 1 به 1 که آینده ما محسوب می شود ، شما باید کار فوق العاده ای انجام دهید. این کار پرزحمت است: شما باید آمار را تجزیه و تحلیل کنید ، تقسیم بندی دقیق انجام دهید ، بهترین زمان را پیدا کنید ، به فرکانس کامل پایبند باشید و محتوای خود را کاملاً شخصی سازی کنید. هرچه لیست اشتراک شما بزرگتر باشد ، به دست آوردن بهترین نتیجه چالش برانگیزتر خواهد بود. اینجاست که اتوماسیون به بازی می پیوندد و شرایط را نجات می دهد.

طبق گفته اپسیلون ، ایمیل های خودکار از 119٪ نرخ کلیک بالاتر از ایمیل های پخش شده برخوردار هستند. کسانی که ایمیل مارکتینگ را جدی می گیرند قبلاً از قدرت آن بهره مند شده اند. همه ایمیل های معاملاتی مانند ایمیل های Welcome ، ایمیل های سبد خرید رها شده ، ایمیل های موجود ، ایمیل های تولد و غیره به طور خودکار ارسال می شوند. با این حال کافی نیست ، اتوماسیون باید به طور کلی در طول سفر مشتری ادغام شود تا کاربر بتواند دائماً بر صندوق ورودی خود کنترل داشته باشد.

گرایش دیگری که شامل اتوماسیون است ، به معنای دور شدن از مبارزات دستی و استفاده از هوش مصنوعی است. اتوماسیون ایمیل مبتنی بر رفتار یک راه حل برای همه چیز است ، اما دستیابی به آن فقط با کمک  هوش مصنوعی امکان پذیر است. اگرچه جسورانه به نظر می رسد ، اما هر ساله فناوری ها بهتر می شوند ، اما این آینده خیلی دور از دسترس نیست.

حتی اگر اتوماسیون مجهز به هوش مصنوعی باشد هنوز در مراحل ابتدایی است ، شما می توانید از قدرت اتوماسیون لذت ببرید.

نتیجه

همه گیری جهانی اوضاع را برانگیخته و تغییرات اساسی در سبک زندگی ما ایجاد کرده است. برای اینکه سال آینده سرپا بمانیم و با یک رقابت سخت روبرو شویم ، باید این تغییرات را بپذیریم و تمام توقف ها را کنار بگذاریم.

وقتی نوبت به بازاریابی از طریق ایمیل می رسد ، اینجاست که باید در رأس امور باشید. روندهای بازاریابی از طریق ایمیل و روند طراحی ایمیل را دنبال کنید تا از این اوقات نامطمئن نهایت استفاده را ببرید و حتی در بدترین سناریوهای سال 2021 پول جمع کنید.

حال که با مطالعه این مطلب با ایمیل مارکتینگ آشنا شده اید پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با تاثیر شبکه های اجتماعی بر وب سایت مقاله “تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو وب سایت” را مطالعه نمایید.