معرفی ابزارهای تشخیص اعتبار دامنه

ناب دیزاین وبلاگ 19 جولای 2021
معرفی ابزارهای تشخیص اعتبار دامنه

اعتبار دامنه (Domain Authority) یک موتور جستجو رتبه‌بندی اعتبار توسعه‌یافته توسط Moz است که پیش‌بینی می‌کند که چقدر احتمال دارد یک وب‌سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو رتبه‌بندی شود. نمره‌ی رتبه‌بندی دامنه از 1 تا 100 است. برای تشخیص اعتبار دامنه باید بدانید اگر نمره‌ی اعتبار دامنه یک وب‌سایت بین 40 تا 50 باشد متوسط، بین 50 تا 60 خوب و بیش از 60 عالی در نظر گرفته می‌شود.

اعتبار دامنه براساس داده‌های جستجوگر فهرست وب Moz بنا شده‌است و از ده‌ها عامل در محاسبات خود استفاده می‌کند. محاسبه‌ی اعتبار دامنه خود از یک مدل یادگیری برای پیدا کردن یک الگوریتم به عنوان الگوریتم “بهترین تناسب” استفاده می‌کند. در آخر داده‌های پیوند (لینک) ما را با رتبه‌بندی هزاران نتیجه واقعی جستجو که ما به‌طور استاندارد برای مقیاس‌کردن از آنها استفاده می‌کنیم، ارتباط می‌دهد و یک رتبه به ما ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی چندین ابزار تشخیص اعتبار دامنه می‌پردازیم با ما همراه باشید.

معرفی ابزارهای تشخیص اعتبار دامنه

  1. 1. Moz Pro

قطعا بهترین ابزار آنیست که خود سایت moz به شما ارائه می‌دهد. با خرید اشتراک moz به مبلغ 149$ ماهیانه به مدت 30 روز آزمایشی اشتراک رایگان هدیه می‌گیرید. شما می‌توانید از امکانات این ابزار، تغییرات اعتبار دامنه را با گذشت زمان ردیابی کنید، امتیاز خود را با رقبا مقایسه کنید و معیارهای ارتباطی عمیق را تجزیه و تحلیل کنید. البته برای خرید این اشتراک نیاز به ویسا یا مستر کارت دارید. پشتیبانی این خدمات نیز 24 ساعته و بسیار قوی است. البته سایت moz یک ابزار آنالیز SEO دامنه رایگان نیز دارد. که محدود به سه گزارش در روز است.

ویژگی‌های کلیدی

  • خدمات این ابزار گزارش‌دادن از معیارهای رقابتی seo شامل اعتبار دامنه، صفحات برتر، رتبه‌بندی کلمات کلیدی و … است.
  • همچنین به سرعت لیستی از کلیه‌ی کلمات کلیدی مربوط به رتبه‌بندی را ایجاد می‌کند و همچنین بسته به حجم آنها، کلیک‌های ممکن را برای کلمات کلیدی دارای رتبه برتر ارائه می‌دهد.

2. Prepostseo.com

https://www.prepostseo.com/domain-authority-checker

این پلتفرم برخی ابزارهای آنلاین باورنکردنی را ارائه می‌دهد که به مدیر وب‌سایت‌ها و متخصصان SEO کمک می‌کند تا رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در صفحات نتیجه موتور جستجو پیدا کنند.  Prepostseoبرای بررسی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه یک وب‌سایت، بررسی‌کننده‌ی باورنکردنی تشخیص اعتبار دامنه خود را راه‌اندازی کرده‌است. هدف اصلی این جستجوگر آنلاین یافتن اعتبار دامنه و اعتبار صفحه به صورت چند دامنه به‌طور همزمان است. این ابزار برخی از ویژگی‌های عالی برای تولید سریع اعتبار دامنه، اعتبار صفحه، آدرس IP و امتیاز اسپم را از چندین وب‌سایت تنها با یک کلیک فراهم می‌کند. به‌سادگی، URL‌ها را در جعبه ورودی جستجوگر به صورت انبوه و چندتایی جایگذاری کنید و روی دکمه‌ی تأیید اعتبار کلیک کنید.

ابزارهای تشخیص اعتبار دامنه

ویژگی‌های کلیدی

  • پس از تجزیه و تحلیل وب‌سایت، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ی خود نتیجه‌ی دقیقی را بر اساس کلیه‌ی معیارها ایجاد می‌کند و به شما ارائه می‌دهد.
  • این جستجوگر آنلاین برای راحتی کاربران به آن‌ها اجازه می‌دهد تا گزارش نتیجه نهایی URL‌های بررسی‌شده را در قالب اکسل بارگیری کنند.
  • کاربران می‌توانند با قرار دادن URLهای خام در جستجوگر، اعتبار دامنه‌ی سایت‌های مختلف را بررسی کنند. این ابزار به طور خودکار هر URL را می‌خواند و آن را عمیقا تجزیه و تحلیل می‌کند تا نتیجه نهایی را بسازد.
  • همچنین یک گزینه‌ی شگفت‌انگیز برای افزایش اعتبار دامنه و اعتبار صفحه‌ی وب‌سایت شما در زمان تعیین شده فراهم می‌کند که می‌توانید از آن بهره ببرید.
  • جستجوگر این سایت به کاربران امکان می‌دهد اعتبار دامنه و صفحه 500 دامنه را به طور همزمان بررسی کنند که در نوع خود تعداد بسیار بالایی است.

3. Bulkdachecker.com

https://www.bulkdachecker.com

جستجوگر اعتبار دامنه توسط Bulkdachecker به بررسی تشخیص اعتبار دامنه تا حداکثر 5 وب‌سایت به صورت هم‌زمان کمک می‌کند. این کار بر روی ارائه بهترین نتایج از طریق نمایش اعتبار دامنه‌ی  Moz، اعتبار صفحه، MozRank و آدرس IP وب‌سایت در کمترین زمان متمرکز است. رابط کاربریBulk da Checker برای استفاده، ساده و آسان است. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که URLها را در جستجوگر جای‌گذاری کنید و روی دکمه‌ی ارسال کلیک کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • ویژگی جالب این ابزار شگفت‌انگیز آنلاین این است که بک‌لینک‌های خارجی دقیق سایت را نیز بررسی می‌کند.
  • این ابزار گزینه بارگیری گزارش نهایی در قالب CSV را فقط با یک کلیک فراهم می‌کند.

ابزارهای تشخیص اعتبار دامنه

4. Ignitedigital.com

https://ignitedigital.com

این ابزار آنلاین کمک می‌کند تا با یک کلیک به تشخیص اعتبار دامنه تا 20 URL به طور همزمان دست یابید. فقط به یاد داشته باشید که هر پیوند باید جداگانه در هر خط قرار گیرد و نباید آن‌ها را پشت هم تایپ کنید. رابط کاربری Ignite digital’s  بسیار ساده است. در این سایت می‌توانید به سادگی URLها را در جستجوگر جای‌گذاری کنید، کد تأیید تصویر را تایپ کنید و دکمه‌ی ارسال را فشار دهید.

ویژگی‌های کلیدی

  • تمرکز این ابزار بر ارائه هر واحد اندازه‌گیری Moz از جمله اعتبار دامنه و صفحه، آدرس IP و امتیاز اسپم وب‌سایت است.
  • این ابزار آنلاین با استفاده از آخرین فناوری‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته به شما کمک می‌کند تا به سرعت اعتبار دامنه یک سایت را محاسبه کنید.
  • این ابزار همچنین گزینه‌ای را برای بارگزاری گزارش با فرمت CSV را فراهم می‌کند.

5. W3era.com

https://www.w3era.com

اگر می‌خواهید به تشخیص اعتبار دامنه 20 تا URL به طور همزمان دست یابید، این وبسایت با نیازهای شما مطابقت دارد.

ابزارهای تشخیص اعتبار دامنه

ویژگی‌های کلیدی

  • این وبسایت یک ابزار رایگان است.
  • این ابزار به هیچ گونه یادگیری اضافه قبل از استفاده نیاز ندارد. این یک برنامه‌ی ساده تشخیص اعتبار دامنه است و موردتوجه کاربران با سطوح مختلف تخصص فنی است. به عبارت دیگر، برای درک ویژگی‌های آن به وجود یک طراح متخصص یا متخصص نرم‌افزار نیازی نیست.

سخن آخر

اعتبار دامنه به عنوان یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی وب‌سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو در نظر گرفته می‌شود. برای بررسی تشخیص اعتبار دامنه سایت خود می‌توانید از یکی از ابزارهای آنلاین ذکر شده در بالا استفاده کنید. این ابزارها دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند و به شما کمک می‌کنند تا در عرض چند ثانیه به سرعت برخی از عوامل مهم سایت خود در مقایسه با سایت رقیبتان را تجزیه و تحلیل کنید. امیدواریم خواندن این مقاله به شما کمک کرده باشد. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.