راه های کسب درآمد از طریق وردپرس

ناب دیزاین وبلاگ 24 مه 2021
راه های کسب درآمد از طریق وردپرس

استفاده از وردپرس روز به روز در حال افزایش است وهر روزه تعداد زیادی وب سایت با این پلتفرم ساخته می شوند. ابتدا تقریباً با تعداد 60 میلیون وب سایت آغاز به کار کرد . 24٪ از کل وب از پلتفرم وردپرس استفاده می کنند و این به آنچه وردپرس برای اقتصاد و افراد اطراف اکوسیستم ارائه می دهد ارزش داده است .

وردپرس یکی از انواع سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با توجه به تعداد زیاد استفاده از وردپرس ، بدون شک توانایی ارائه و ایجاد شغل کاری به افراد در زمینه های مختلف می دهد . این CMS همه کاره با یک اکوسیستم جذاب بهترین نتیجه را از هر وب سایت به ارمغان می آورد.

بنابراین ، سوال اصلی این است که “چگونه می توان از طریق وردپرس درآمد کسب کرد؟”

خوب ، یک پاسخ واحد وجود ندارد. روش های زیادی وجود دارد که می توان با استفاده از وردپرس درآمد کسب کرد و خبر خوب دیگر این است که اگر کد نویسی بلد نیستید باز می توانید درآمد کسب کنید.

هیجان انگیز است ، نه؟ بیایید زمان بیشتری را از دست ندهیم و با گزینه هایی که می توان در مورد درآمدزایی با استفاده از وردپرس داشت ، شروع کنیم.

چگونه می توان از طریق وردپرس درآمد کسب کرد؟

قبل از شروع ، من می خواهم در مورد اهمیت ساختار وردپرس بحث کنم. وردپرس عمدتا از مضامین ، افزونه ها و توسعه دهندگان تشکیل شده است . بدون این مولفه ها، وردپرس عنوان پرکاربردترین CMS جهان را به دست نمی آورد.

تمام مشاغل یا کنفرانس های مرتبط با وردپرس مستقیماً از اجزای سازنده وردپرس است. ممکن است آنها مستقیماً با هم در ارتباط نباشند ، اما وردپرس بر بسیاری از مشاغل تأثیر می گذارد. بیشتر پلاگین های وردپرس رایگان هستند. که به هر کسی امکان می دهد با وردپرس شروع به کار کند و بعداً به برخی از پلاگین های برتر برای قابلیت های اضافی تغییر کند.

راه های کسب درآمد از طریق وردپرس

تجارت الکترونیک

اگر می توانید چیزی بسازید یا به فکر فروش یک محصول باشید ، می توانید به راحتی از طریق وردپرس درآمد کسب کنید ، به عنوان مثال ، WooCommerce  یک پلاگین پاسخگو و با کاربرد آسان است که برای فروش آنلاین کالا و خدمات ایده آل است. افزونه های بسیاری مانند اسلایدرهای توصیف مشتری وجود دارد. اسلایدرهای تجارت الکترونیکی ، یا ایمیل های MailChip که به کسب و کار شما کمک می کنند.

همچنین ، می توانید از یک پلاگین هدف جغرافیایی استفاده کنید تا محصولات خود را به راحتی برای مشتریان بالقوه در یک مکان خاص به بازار عرضه کنید. بنابراین ، بهترین زمان برای خلاقیت است.

در زیر چند محصول وجود دارد که می توانید از طریق وردپرس بفروشید.

  • مجسمه سازی ، هنر دیجیتال ، هنر و موارد دیگر
  • دوره های آنلاین و دروس ویدئویی
  • عکاسی
  • کتابهای الکترونیکی
  • بارگیری تم و پلاگین
  • محصولات خانگی
  • محصولات عمده فروشی
  • نمایندگی میزبانی وب
  • پادکست یا موسیقی
  • طرح های لباس

توسعه پلاگین ها و فروش آنها

اگر تا به حال از وردپرس استفاده کرده باشید ، می دانید که چگونه پلاگین ها عملکردهای لازم را به وب سایت اضافه می کنند. بدون افزونه ، راه اندازی یک وب سایت غیرممکن است. شما میتوانید افزونه های خود را طراحی کنید و به فروش برسانید .

افزونه ها هرگز از رده خارج نمی شوند زیرا کل وردپرس برای عملکرد و سفارشی سازی به آنها بستگی دارد.

همیشه به دنبال پلاگین های برتر باشید و مشکلات را برطرف کنید. سعی کنید مشکلی را پیدا کنید که بیشتر کاربران وردپرس با آن درگیر هستند. هنگامی که مشکل را دقیقاً مشخص کردید و به صورت سازمان یافته راه حلی ارائه دادید ، می توانید به جلو حرکت کرده و با ساخت افزونه مورد نیاز به درآمد مناسبی برسید.

بازاریابی افزونه و جلب مخاطب نیز به همان اندازه توسعه پلاگین مهم است. پس از اطمینان از برنامه بازاریابی خود ، افزونه را بصورت آنلاین منتشر کنید و منتظر بمانید تا نتایج به دست شما برسد.

یک توصیه دیگر وجود دارد ، هرگز از بهینه سازی و بروزرسانی پلاگین های خود غافل نشوید. وردپرس به طور مکرر به روزرسانی می شود . پلاگین شما می تواند حتی در به روزرسانی جدید خراب شود بنابراین برای ادامه کار ، باید متناسب با آن به روزرسانی کنید. رفع اشکال ها و به روزرسانی های کاربردی جدید نیز به جذب مخاطبان کمک می کند و اجازه می دهد مخاطبان بیشتری داشته باشید. وردپرس در حال حاضر بیش از 38000 افزونه و CodeCanyon را برای بازار پلاگین های برتر در خود جای داده است.

راه های کسب درآمد از طریق وردپرس

توسعه مضامین و فروش آنها

تم” وردپرس توقف بعدی ما است. درست مانند افزونه ها ، اکوسیستم وردپرس نیز به مضامین بسیاری وابسته است. تقاضای زیادی برای تم های وردپرس در بازار وجود دارد.

به دو روش می توانید با توسعه قالب وردپرس شروع به کار کنید. اولین راه این است که به دنبال مشتری باشید که برای پروژه بعدی خود به یک تم وردپرس سفارشی نیاز دارد. به نظر آسان می رسد ، اما برای جلب توجه مشتری به نمونه کارهایی نیاز دارید. پس از جلب توجه ، می توانید نیاز او را درک کرده و قیمت خود را مطرح کنید. توسعه قالب وردپرس کاملاً رقابتی است و ممکن است لازم باشد قبل از یافتن مشتری مناسب ، موارد بیشتری را ارائه دهید.

بسیاری از توسعه دهندگان وب سایت شخصی خود را ایجاد می کنند و دوست دارند مضامین خود را بفروشند ، یک مارک تجاری ایجاد می کنند که می توانند در آینده استفاده کنند.

مخزن موضوعات رسمی وردپرس در حال حاضر بیش از 3000 تم را ارائه می دهد. از طرف دیگر ، ThemeForest 4522 موضوع را در فروش ارائه می دهد. رقابت در مقایسه با بازار افزونه های وردپرس کم است و شما می توانید به راحتی از بازار استفاده کنید ، فقط باید بدانید که چه کاری انجام می دهید. ساخت مضامین برتر با کیفیت و عملکرد عالی به شما امکان می دهد تم خود را به صدها و هزاران نفر بفروشید.

نگهداری و پشتیبانی وردپرس (خدمات وردپرس)

وردپرس یک پلت فرم منبع باز است که هر کسی را قادر می سازد تا در آن شرکت کند. و این جایی است که می توانید به راحتی درآمد کسب کنید. برای کاربران فنی ، آسان است که از طریق داشبورد وردپرس پیمایش کنید ، پلاگین ها را نصب کنید ، با استفاده از CSS طرح زمینه را تغییر دهید و سایر کارهای کوچک را با دنبال کردن آموزش های موجود در اینترنت انجام دهید.

اما این ماجرا برای همه افراد صدق نمی کند. افراد تجاری غیر فنی هستند که فقط می خواهند کار را به پایان برسانند و تخصص فنی برای آنها اهمیتی ندارد. آنها همچنین وقت ندارند که از پس همه مشکلات فنی همراه با مدیریت وب سایت وردپرس برآیند. آنها هیچ ایده ای در مورد چگونگی حل مشکلات پلاگین ها، انجام تغییرات ساده تم و سفارشی سازی و غیره ندارند.

سرویس و نگهداری وردپرس برای مشتریان غیر فنی ارائه می شود. با توجه به پیچیدگی کار انجام شده می توانید از مشتری پول دریافت کنید. شروع کار با نگهداری و پشتیبانی وردپرس در مقایسه با ساخت افزونه ها و مضامین از ابتدا آسان است.

برای یافتن مشتری های بالقوه برای نگهداری و پشتیبانی از وردپرس می توانید از Fiverr به عنوان زمینه شروع استفاده کنید. بسیاری از افراد در چیزهای اساسی گیر کرده اند و می خواهند یک متخصص به آنها کمک کند.

با کمک می توانید درآمد جدی کسب کنید. اگر مشتری با یک وب سایت گسترده پیدا کنید ، درآمد حاصل از خدمات وردپرس بالاتر از حد متوسط ​​است و به شما کمک می کند زندگی روزمره خود را به راحتی تامین کنید.

راه های کسب درآمد از طریق وردپرس

نویسنده مطالب وردپرس

افراد مبتدی همیشه به دنبال آموزش هایی برای یادگیری هستند. نویسندگان فنی همچنین می توانند وردپرس و آنچه را که به کاربران پیشرفته تر ارائه می شود را امتحان کنند.

بازاریابی محتوا به اینجا ختم نمی شود. اگر اهل شبکه های اجتماعی هستید و می دانید چگونه مطالب را در وردپرس وارد کنید می توانید از این راه اقدام به کسب درآمد نمایید.

بسیاری از مدیران وب سایت ها دوست دارند در مورد مضامین جدید ، پلاگین ها یا هر چیز دیگری که مستقیم یا غیرمستقیم با بستر وردپرس مرتبط است ، بنویسند. این وب سایت هزینه خوبی را برای محتوا پرداخت می کنند و شما می توانید یک کار نوشتن تمام وقت در بستر وردپرس داشته باشید.

استفاده از وردپرس به نفع شما

افزونه های وردپرس را بررسی کنید. مضامین را بررسی کنید. محتوای وردپرس رابررسی کنید. خدمات وردپرس را بررسی کنید.

تمام روش های فوق مستقیماً به وردپرس متصل می شوند. اما ، در مورد درآمد غیر مستقیم چطور؟

وردپرس CMS متنوعی است که اکوسیستم فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه کسب  وکار آنلاین خود را راه اندازی نمایید. اگر به فکر راه اندازی تجارت الکترونیکی ، وبلاگ امنیتی یا هر چیزی هستید می توانید از بستر وردپرس برای راه اندازی رویاهایتان استفاده کنید.

طراحی وب سایت های معتبر با استفاده از وردپرس بهترین راه برای کسب درآمد است. بسیاری از کارآفرینان وب به دنبال وب سایتی هستند که قبلاً تاسیس شده است و شما می توانید به راحتی سود سریع خود را بدست آورید.

آموزش

بسیاری از کارشناسان بازاریابی با دادن آموزش به شرکت های بزرگ درآمد خوبی کسب می کنند. Chris Lema یکی از پیشگامان آموزش وردپرس است .

نتیجه نهایی

وردپرس یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که دارای فرصت های نامحدود برای افراد حرفه ای و مبتدی است. حتی بدون هیچگونه تجربه برنامه نویسی ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید از طریق وب سایت وردپرس خود درآمد کسب کنید.

ما تحقیقات خود را انجام داده ایم و روش های اصلی را انتخاب کرده ایم که می توانید به راحتی از وردپرس کسب درآمد کنید. در زیر خلاصه ای از روش های مختلف کسب درآمد از وردپرس آورده شده است:

  • ساخت وب سایت های وردپرس برای مشتریان
  • افزونه های وردپرس
  • دوره های آنلاین
  • مطالب اختصاصی
  • بازاریابی وابسته
  • تبلیغات
  • تجارت الکترونیک

امیدواریم که این مقاله به شما الهام داده باشد تا از وب سایت وردپرس کسب درآمد کرده و برای شروع کسب درآمد خوب آماده شوید.