چگونه بهترین شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کنیم؟

ناب دیزاین وبلاگ 10 مه 2021
چگونه بهترین شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کنیم؟

بیشتر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین شرکت طراحی وب برای طراحی وب سایت شرکت خود هستند. میدانیم که تعداد زیادی شرکت طراحی وب و فریلنسر در بازار وجود دارد که همین امر باعث می شود انتخاب یک شرکت طراحی خوب کمی مشکل شود . خواه اگر بخواهید یک نام تجاری کاملاً جدید برای تجارت خود انتخاب کنید یا فقط چند ویژگی جدید به سایت فعلی خودتان اضافه کنید باید یک شرکت طراحی وب با کیفیت و واجد شرایط را از تعداد شرکت های طراحی وب موجود انتخاب کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین شرکت طراحی وب مناسب آورده شده است :

هدف خود را بدانید

اول ، شما باید هدف داشته باشید ، چرا به یک وب سایت نیاز دارید؟ آنچه از یک وب سایت می خواهید را باید به خوبی درک کنید. آیا وب سایت را برای اهداف بازاریابی یا فقط اطلاعات شرکت لازم دارید؟

بودجه خود را برای طراحی وب بدانید

اگر سایت شرکتی ساخته شده است آنوقت شرکت های بزرگ ، شرکت های کوچک و متوسط ​​باید بودجه ثابت و بودجه لازم برای اجرای بازاریابی یا ایجاد تصویر سازمانی را داشته باشند. براساس تخصیص بودجه ، می توانید 75٪ تا 90٪ بودجه واقعی خود را به شرکت طراحی وب یا طراح وب خود بگویید. پیگیری شرکت ها را شروع کنید . شرکت توصیه هایی را برای سرویس وب سایت ارائه می دهد که می توانید مناسب با بودجه خود دریافت کنید ، همچنین ممکن است گزینه های دیگر طراحی وب را برای دستیابی به موفقیت بیشتر پیشنهاد دهد و این یک راه عالی برای شروع یک رابطه موفق با یک آژانس طراحی است.

در اینجا چند نکته برای تخصیص بودجه آورده شده است:

  • هزینه یک وب سایت که از ابتدا ساخته می شود هزینه بیشتری خواهد داشت ، زیرا ایجاد آن به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.
  • هزینه قرارگیری وب سایت در بستری مانند وردپرس کمتر خواهد بود.
  • وب سایت با سیستم مدیریت محتوای سفارشی یا کاملاً ساخته شده از کد HTML هزینه بیشتری خواهد داشت.
  • هزینه افزودن به وب سایتی که از قبل موجود است هزینه کمتری خواهد داشت.
  • بسته به سطح سفارشی سازی و طول پروژه قیمت ها متفاوت خواهد بود.

هزینه ها را از شرکت دریافت کنید

هنوز هم غیر معمول است که قیمت های طراحی وب را به صورت آنلاین ذکر کنید ، حتی برای بهترین آژانس های موجود . ارزان بودن قیمت طراحی یک سایت به معنای بی کیفیت بودن نیست . اکثر آژانس ها قیمت ها را در وب سایت منتشر نمی کنند. دریافت قیمت از آژانس های طراحی وب می تواند زمان زیادی ببرد ، به خصوص برای آژانس هایی که بسته های مختلف یا خدمات غیر بسته بندی ارائه می دهند.

بهترین آژانس های طراحی وب سایت معمولاً ترجیح می دهند برای دریافت اطلاعات بسته ها یا خدمات با آنها تماس بگیرید و گاهی اوقات این اطلاعات را به شما نمی دهند تا زمانی که به آنها بگویید دوست دارید استراتژی طراحی وب را تدوین کنید. آژانس های طراحی وب قیمت ها را مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق ایمیل به شما نمی گویند و لازم است قبل از دادن پیشنهاد یا توصیه نیاز شما را درک کنند. اما برخی از طراحان وب یا فریلنسر اگر اولین سوال شما این است که قیمت را بپرسید ، هزینه کار  را مستقیماً به شما می گویند ، زیرا آنها می دانند نگرانی شما هزینه است نه ارزش خدمات.

در اینجا چند نکته در مورد هزینه ها آورده شده است

1. آیا برای به روزرسانی های غیر برنامه ریزی شده در سایت هزینه دریافت می کنید؟

2. آیا می توانید هزینه بیشتری را برای یک چکاپ بدون برنامه در سایت خود خرج کنید؟

3. چگونه هزینه ساعتی ، ماهانه یا کل پروژه را پرداخت می کنید؟

4. آیا محدودیتی در تعداد بازنگری های طرح وجود دارد؟

بهترین شرکت طراحی وب سایت

شرکتهای مختلف خدمات متفاوتی را برای خدمات طراحی وب خود دریافت می کنند. تعیین دقیق هزینه یک وب سایت دشوار است. با این حال ، شما یک رقم مربوط به هزینه یک وب سایت را در یک محدوده دریافت می کنید ، علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که موارد زیر باید در وب سایت جدید شما موجود باشد.

  • مدیر پروژه
  • وب سایت واکنشگرا(سازگار با موبایل)
  • زمان بارگیری سریع وب سایت و سرعت صفحه
  • طراحی ساختار محتوا
  • ویژگی eform & call-to-action منجر به فروش می شود
  • مفهوم طراحی مینیمالیسم
  • رعایت سئو
  • تجزیه و تحلیل وب سایت
  • بهینه سازی صفحه وب
  • پشتیبانی و نگهداری سیستم وب

بررسی صلاحیت براساس جلسه

از نظر فنی برای راه اندازی جلسه ای برای درک بهتر اهداف پروژه باید با آنها تماس بگیرید. در یک آژانس ذی صلاح یک مشاور وب باتجربه برای بازدید از شما اختصاص داده می شود و او در درک اهداف پروژه شما آگاه خواهد شد ، علاوه بر این ، یک مشاور وب واجد شرایط باید بتواند راه حل های جامعی را برای آنچه شما دنبال می کنید ارائه دهد.

برای دانستن بیشتر در مورد شرکت به چه مواردی نیاز دارید؟

  • پیشینه شرکت
  • سال طراحی وب
  • نمونه کارها و تیم باتجربه قوی
  • جریان روند چیست
  • جدول زمانی پروژه
  • زیرساخت پشتیبانی

آژانس های وب و فریلنسر و مشتریان گذشته آنها

بهترین طراحان وب در جهان پس زمینه طراحی وب قوی دارند و همه چیز را از طرح های رنگی گرفته تا طراحی گرافیک درک می کنند. زمینه قوی یکی از مهمترین عوامل است. نمونه سایتهایی را با اهداف و ویژگیهای مشابه بخواهید. یک شرکت طراحی  وب آنچه را می توانید از یک آژانس طراحی انتظار داشته باشید به شما نشان می دهد. به دنبال شرکتی باشید که بتواند طیف گسترده ای از طرح ها را به شما نشان دهد. این نشان دهنده یک فلسفه خلاقانه سالم است. شرکتی که به حرف مشتریانش گوش می دهد ، مارک تجاری را در نظر می گیرد و رویکردی متناسب با همه را برای فرآیند طراحی اتخاذ نمی کند.

بپرسید چه کسی شخصاً مسئول سایت شما خواهد بود؟

شخصی که برای وب سایت شما استفاده می کند مهم است ، هنگامی که با یک آژانس کار می کنید باید نام و اطلاعات تماس با نماینده را بدست آورید که شخصاً مسئول سایت شما است.

بسیاری از شرکتهای طراحی وب قسمتهای مختلف یک پروژه را تولید می کنند. شاید شرکتی که شما در نظر دارید یک شرکت با اعضای ثابت و یا شاید این یک تیم موقت باشد که قبلاً هرگز با هم کار نکرده اند و ممکن است کنار هم نباشند .

توالی بهترین انتخاب به شرح زیر است:

1. کل تیم داخلی است و تمام وقت در پروژه های مشابه با هم کار می کنند.

2. یک شرکت آزاد است ، اما همه با هم در پروژه های مشابه کار کرده اند.

بهترین شرکت طراحی وب سایت

بهترین تیم طراحی وب به ایده های شما گوش می دهند و می دانند که چگونه ایده های خود را بیان کنند تا دیگران درک کنند. اغلب اوقات ، وقتی بینایی در ذهن خود دارید ، دشوار است که آن دید دقیق را به دیگران منتقل کنید.

برای هر سایتی با اهداف معنی دار ، باید به دنبال تیمی متخصص باشید. اگر تیم در واقع فقط 1 یا 2 نفر است ، در مورد ظرفیت آنها برای اداره پروژه خود سوال کنید. آیا آنها در هنگام کار در سایت شما مشغول خدمت رسانی به مشتری های جدید خواهند بود؟ پروژه شما چقدر برای آنها مهم است؟ داشتن یک تیم متخصص قیمت بالاتری را می طلبد، این به بودجه شما بستگی دارد. برخی از “شرکت هایی” که با آنها صحبت می کنید در واقع می توانند یک نفر باشند که پیشنهاد فروش پروژه ، انجام تجزیه و تحلیل ، طراحی سایت ، برنامه ریزی آن و مدیریت سرور را دارد.

 نحوه پشتیبانی مشتری

یک آژانس طراحی وب خوب ، از سیستم پشتیبانی آنلاین برای مدیریت کار شما برخوردار خواهد بود. اگر مشکلی در سایت شما رخ داد ، می توانید برای رفع خطا با آنها تماس بگیرید.

گاهی اوقات بسته یا طرح طراحی وب شامل سیستم مدیریت محتوای وب (CMS) است ، یک آژانس طراحی وب شما را با ابزارهایی (CMS) که برای ایجاد تغییرات مستقیم در وب سایت خود نیاز دارید ، آماده می کند. ابزار مدیریت محتوا ، به روزرسانی متن ، بارگذاری تصاویر و افزودن صفحات را آسان ، سریع و رایگان می کند. حتی اگر سایت دارای یک ابزار مدیریت محتوا باشد ، انواع خاصی از تغییرات به یک برنامه نویس یا طراح حرفه ای مانند افزودن فرم های جدید ، تغییر انیمیشن یا ایجاد انواع جدید از صفحه آرایی نیاز دارد.

اگر می توانید مستقیماً در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید ، عالی است! و اگر به بازاریابی مشغول هستید و اصلاً نمی خواهید با این سایت سر و کار داشته باشید ، می توانید برای سرویس بروزرسانی محتوای وب با آژانس طراحی خود هماهنگ کنید و سایت را به او بسپارید تا همه کارها را برای شما انجام دهد.

بهترین شرکت طراحی وب سایت

خدمات میزبانی وب

ببینید آیا آنها سایت شما را دوباره منتقل می کنند یا نه ، در برخی موارد ، یک آژانس طراحی وب ممکن است با سرویس میزبانی فعلی شما کار نکند. در عوض ، آنها ممکن است خود میزبان آن باشند یا خدمات را به شرکت دیگری تغییر دهند که به عنوان یک ارائه دهنده انحصاری با آنها قرارداد بسته اند. در صورتی که آنها بخواهند سایت شما را به میزبان دیگری منتقل کنند ، باید در جریان کار قرار بگیرید.

معیارهای مشخص و قابل دستیابی را با مهلت تعیین کنید

تنظیم معیارهای مشخص و قابل دستیابی با مهلت تعیین شده بسیار مهم است. این نوع برنامه ریزی و طرح کلی راهی برای نظارت بر پیشرفت آژانس طراحی وب شما فراهم می کند.معیارهای مشخص شامل تعریف دسترسی یا عدم دسترسی وب سایت شما به سیستم عامل تلفن همراه ، تعداد بازدیدکننده هایی که می خواهید در هر زمان پشتیبانی کنید ، زمان راه اندازی سایت ، برنامه نگهداری منظم و موارد دیگر است .

ایجاد یک وب سایت عالی (جامع) برای کسب و کار شما شامل مراحل زیادی است. شرکت طراحی ابتدا باید جزئیات ، اهداف و چشم انداز شما را برای پروژه درک کند. سپس آنها باید در مورد آن تحقیق کنند و وب سایت مورد نظر را بسازند و توسعه دهند و در آخر تغییرات نهایی را انجام دهند. با در نظر گرفتن تمام این مراحل ، بیشتر وب سایت ها از ابتدا تا انتها حداقل 3 تا 5 ماه به طول می انجامند. با این حال ، زمان ممکن است بسته به اهداف ، طراح و سایر متغیرهای شما کمی بیشتر یا کوتاهتر باشد.

متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد که حتی برای یک متخصص باتجربه نیز دشوار است که در پاسخ به این سوال بسیار دقیق باشد. اما اگر شرکتی پروژه های مشابهی را انجام داده باشد ، حداقل باید یک مفهوم عمومی برای این معیارها داشته باشند.

بهترین شرکت طراحی وب سایت

نتیجه گیری

بهترین شرکت طراحی را برای نیازهای وب خود پیدا کنید. اندازه پروژه ، ساخت بودجه کم برای وب سایت ساده ، ساخت بودجه هنگفت برای یک وب سایت جامع و بسیاری از نکات دیگر را به یاد داشته باشید . آژانس طراحی وب خوب هرگز سوالات شما را پس نمی زند و به شما پاسخ های مبهمی نمی دهد.